3/06/2018

İva Natura Organik Nemlendirici Tonik

Kuru ve hassas ciltli olarak tonik kullanmaktan uzun zamandır kaçınıyorum. Nedense bendeki önyargı, tonik kullandığımda cildimi tahriş edebilme korkusuydu. Ancak korkunun deneme yapmaya engel olmasına izin vermedim ve Ayışığı Organik sitesinden İva Natura Organik Nemlendirici Tonik aldım. Deneyimimi paylaşmadan önce İva Natura markasını tanıyor musunuz? Bu marka aslında ülkemizin gururu diyebileceğimiz tek markamız. Peta tarafından hayvanlar üzerinde test yapmadığı onaylanan, Vegan sertifikasını alan, Etko Cosmos tarafından yıllarca denetimlerinden başarıyla çıkıp, tüm dünyada geçerli Organik sertifikasını alan tek markamızdır. Bu markanın ürünleri içeriğinde sadece ülkemizin topraklarında yetişen bitkiler kullanılıyor. Birçoğunun ismini bilmiyoruz bile ancak İva Natura markası arge ekibi bunları buluyor ve Sn. Levent Kahrıman ile birlikte hangi cilt sorununa iyi gelecektir diye düşünerek uzun denemelerden sonra ürünleri piyasaya hem de çok minicik ücretlerle çıkartıyorlar. Markayı bilmemeniz duymamanız gayet doğal, çünkü ülkemizde gerçekten hakkıyla işini yapan markaları nedense birçoğunuz tanımıyorsunuz. Bu yüzden sizlere tavsiyem, eğer organik ve yerli üretim bir cilt bakım ürünü arıyorsanız, zehirli kimyasal dolu markalar tonlarca para vermek yerine kendi cilt bakım rutininizi hayvanlar üzerinde test yapmayan bir markadan yana kullanın.

iva-natura-organik-nemlendirici-tonik


İva Natura Organik Nemlendirici Tonik


Dünyanın en büyük sodalı gölü olan Van gölünün kaynak yerinden alınan mineralli su ile hazırlanmış bu tonik, cilde uygulandığında harika bir serinlik veriyor. Van gölü kaynaklarından alınan mineralce zengin su ile üretilmiş organik yüz temizleme toniği cildinizi derinlemesine temizliyor ve besliyor.
iva-natura-organik-nemlendirici-tonik

İva Natura markasını benim gibi hassas ciltlerde, kuru ciltlerde dahil güvenle kullanılabiliyor.

İçerik Bilgisi
Van gölü Mineral Water (AMW), Rosa Damascena (Rose) Flower Distillate*, Myrtus communis*, Thymus vulgaris*, Benzyl Alcohol (And) Dehydroacetic Acid**.
*Organic Certified  **Approved for Organic Cosmetic   AMW : Anatollian Mineral Water

iva-natura-organik-nemlendirici-tonik


Ben İva Natura Organik Nemlendirici Toniği nasıl kullanıyorum? Öncelikle makyajımı temizledikten sonra son aşamada kullanıyorum. Biraz pamuğumun üzerine alıyorum, sonra yüzümü siliyorum. Ardından cilt bakım rutinime devam ediyorum. Ayrıca yüzüme maske yapmadan önce birkaç kez sıkıyorum, bu sayede gözeneklerim açılıyor ve maskem tam anlamıyla cildime işliyor. Verdiği serinlik hissi ve cildimi yatıştırması tek kelimeyle harika oluyor.

Sizlerde cildinizi rahatlatacak bir son aşama ürünü arıyorsanız İva Natura Organik Nemlendirici Tonik mutlaka denemelisiniz. Fiyatı 39TL, 150ML spreyli şişede satılıyor.
sevgilerrr



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder