3/05/2018

Organique Balkabağı özlü Yüz Maskesi

Organique markasının ürünleri hem fiyat hem performans olarak beni oldukça mutlu ediyor. Yüz maskesi her türlüsünü denemeyi sevdiğim için Organique Balkabağı özlü Yüz Maskesini son alışverişimde Ayışığı Organik sitesinden aldım. Maske 50gr ağırlığa sahip. 2 kez kullanım denilmiş ama şu anda 4.kez kullandım. Etkilerini ve içeriklerini bu blog yazımda okuyabilirsiniz.

organique-balkabagi-ozlu-yuz-maskesi

Organique Balkabağı özlü Yüz Maskesi


Organique Markasının turuncu renkteki bu yüz maskesi, Su yosunu, aminoasitler, karbonhidratlar, proteinler, glikoz ve balkabağı içeriyor. Balkabağı cildi sakinleştiriyor, nem sağlıyor. Benim gibi nem veren yosun maskelerini seviyorsanız mutlaka sizde beğeneceksinizdir.



Özellikle pul pul görünümde olan ciltlere tavsiye ediyor. Cilt yüzeyindeki pullanmayı önlüyor.

Cildimdeki kızarıklıklarımı çok iyi yatıştırıyor. Nem verdiği için gerginlik maske sonrası olmuyor.
Kokusu çok hafif, benim gibi koku hassasiyetiniz varsa rahatlıkla kullanabilirsiniz. Kullanım şeklim, yeterli miktarda toz maskeyi kabıma alıyorum. Sonrasında kontrollü bir şekilde su ile homojen bir kıvama getiriyorum. Ardından fırça yardımıyla hemen karışımı yüzüme kalın bir tabaka halinde sürüyorum. 15 dakika içinde donuyor. Toplam 20 dakika tutuyorum yüzümde. Ardından soyuyorum. Soyma işleminde asla cilde yapışan veya tüyleri çeken bir yoğunluk yok. Aksine çok eğlenceli oluyor.

organique-balkabagi-ozlu-yuz-maskesi


Maskenin etkisiyle cildimdeki kızarıklıklar anında yatışmış oluyor. Nemli sanki yüzüme bb krem sürmüşçesine bir duruluk var. Bu sakin ve rahatlamış cilt görüntüsü 3 gün benimle oluyor. Ben 4 gün arayla maskeyi yapıyorum.

Fiyatı 65TL ama sıklıkla indirime giriyor Ayışığı Organik sitesinde,  ortalama 5 kullanımlık Organique Balkabağı özlü Yüz Maskesi. Sizde kuru cildinizi rahatlatacak bir maske arıyorsanız bu çok işlevli yüz maskesini deneyebilirsiniz.
Sevgilerrr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder